Enkelt för alla

Du och din personal får alla verktyg ni behöver i er telefon, surfplatta eller dator.

Ligg steget före

Alla kostnader samlade på ett ställe, så att du slipper leta papper i slutet på månaden.

Bättre lönsamhet

Följ upp ekonomi och resultat för att kunna skruva på siffrorna inför nästa projekt.

En smidigare dag på jobbet

Som byggare kan din arbetsdag innebära många utmaningar och stressfaktorer. Du måste hålla koll på ditt team, se till att projekten går framåt, hålla dig till tids- och budgetramar samtidigt som intäkter kan bli släpande om faktureringen blir tung och drar ut på tiden. Ofta kan det kännas som om det viktigaste - att bygga - blir lidande.

Trinax Tid- och projekt löser upp dina problemknutar och hjälper dig att stressa mindre genom att samla all information på en och samma plats, inklusive dokumentation, scheman, budgetar, rapportering av tid och material samt kommunikation med teammedlemmar så att du får en heltäckande överblick över allt ert arbete. Du kan också följa projekten i realtid och göra snabba justeringar när så behövs. Aktuella och uppdaterade projekt gör att du alltid ligger steget före och kan fakturera ert arbete med några få enkla klick.

Bild på byggarbetare med hörselkåpor och skruvdragare

Populära tillval

Med baspaketet som grund kan ni skala upp systemet i takt med att verksamheten växer och bygga vidare med tillval som passar just er.

Tidplan KMA Egenkontroller/Checklistor Dokumentmallar Fritt antal admins Digital körjournal

Bild på tillvalet Tidplan

Tidplan

En enkel planering kan göra stor skillnad. Med Tidplanen säkerställer du att projektets aktiviteter fortlöper som tänkt. Varför inte dela med dig av projektplanen till dina kunder eller visa upp den på en tv i fikarummet?

Bild på tillvalet KMA

KMA

Visst är det värsta som finns att göra samma sak två gånger? Du kan spara massvis med tid genom att skapa KMA-mallar som du kan återanvända för alla dina projekt. Du kan dessutom beställa ett paket med hundratals färdiga avtalsmallar som vår parter Freja Partner håller uppdaterade åt dig.

Bild på tillvalet Egenkontroller/Checklistor

Egenkontroller/Checklistor

Visst är det störande när rutiner inte följs? Med Egenkontroller/Checklistor skapar du snabbt kontrollpunkter och checklistor för dina anställda så att inga arbetsuppgifter faller mellan stolarna.

Bild på tillvalet Dokumentmallar

Dokumentmallar

Få tillgång till över hundra dokumentmallar som ni enkelt gör till era egna genom att ersätta företagsvariabler. Juristbyrån Freja Partner kvalitetssäkrar dokumenten, håller mallarna uppdaterade och tillhandahåller nya när lagkrav träder i kraft.

Bild på tillvalet Fritt antal admins

Fritt antal admins

Styr enkelt vad dina anställda ska få tillgång till i verktyget – från att rapportera tid till att sköta ekonomi. Sätt upp roller med olika behörighet och välj fritt hur många som får vara administratörer.

Bild på tillvalet Digital Körjournal

Digital körjournal

Få full koll på företagets alla fordon med hjälp av vår digitala körjournal. Alla resor registreras automatiskt och du kan se var alla fordon är, i realtid. Översikter, rapporter och underlag kan du ladda ner eller skicka till din mejl med ett knapptryck och all dokumentation följer givetvis Skatteverkets krav.

Vill du veta mer? Klicka här

Se paket & priser

Ni väljer vägen framåt

Oavsett vilken typ av verksamhet ni har, stor eller liten, enkel eller komplex, så hjälper vi er att hitta en lösning som passar just er, utifrån era önskemål och förutsättningar.
 

Standard

Vill ni komma igång snabbt för att byta papper och penna mot laptop och mobil?

Boka demo  

Anpassning

Eller vill ni skräddarsy en lösning som passar era rutiner, begrepp och arbetssätt?

Kontakta oss  

Markus Karlén

Vi pratar med era system, så att ni slipper

En integrationskoppling gör arbetet enkelt och sparar massa tid åt dig i slutändan. Vi har lång erfarenhet av att integrera med de största leverantörerna på marknaden och hjälper dig hela vägen i mål.

Fortnox

Visma

Hogia

Kontek

Se alla integrationer