Enkelt för alla
Du och din personal får alla verktyg ni behöver i er telefon, surfplatta eller dator.
Ligg steget före
Alla kostnader samlade på ett ställe, så att du slipper leta papper i slutet på månaden.
Bättre lönsamhet
Följ upp ekonomi och resultat för att kunna skruva på siffrorna inför nästa projekt.
En smidigare dag på jobbet
Som byggare kan din arbetsdag innebära många utmaningar och stressfaktorer. Du måste hålla koll på ditt team, se till att projekten går framåt, hålla dig till tids- och budgetramar samtidigt som intäkter kan bli släpande om faktureringen blir tung och drar ut på tiden. Ofta kan det kännas som om det viktigaste - att bygga - blir lidande.
Trinax Tid- och projekt löser upp dina problemknutar och hjälper dig att stressa mindre genom att samla all information på en och samma plats, inklusive dokumentation, scheman, budgetar, rapportering av tid och material samt kommunikation med teammedlemmar så att du får en heltäckande överblick över allt ert arbete. Du kan också följa projekten i realtid och göra snabba justeringar när så behövs. Aktuella och uppdaterade projekt gör att du alltid ligger steget före och kan fakturera ert arbete med några få enkla klick.
Populära tillval
Med baspaketet som grund kan ni skala upp systemet i takt med att verksamheten växer och bygga vidare med tillval som passar just er.
Tidplan KMA Egenkontroller/Checklistor Dokumentmallar Fritt antal admins Digital körjournal
Tidplan
En enkel planering kan göra stor skillnad. Med Tidplanen säkerställer du att projektets aktiviteter fortlöper som tänkt. Varför inte dela med dig av projektplanen till dina kunder eller visa upp den på en tv i fikarummet?
KMA
Visst är det värsta som finns att göra samma sak två gånger? Du kan spara massvis med tid genom att skapa KMA-mallar som du kan återanvända för alla dina projekt. Du kan dessutom beställa ett paket med hundratals färdiga avtalsmallar som vår parter Freja Partner håller uppdaterade åt dig.
Egenkontroller/Checklistor
Visst är det störande när rutiner inte följs? Med Egenkontroller/Checklistor skapar du snabbt kontrollpunkter och checklistor för dina anställda så att inga arbetsuppgifter faller mellan stolarna.
Dokumentmallar
Få tillgång till över hundra dokumentmallar som ni enkelt gör till era egna genom att ersätta företagsvariabler. Juristbyrån Freja Partner kvalitetssäkrar dokumenten, håller mallarna uppdaterade och tillhandahåller nya när lagkrav träder i kraft.
Fritt antal admins
Styr enkelt vad dina anställda ska få tillgång till i verktyget – från att rapportera tid till att sköta ekonomi. Sätt upp roller med olika behörighet och välj fritt hur många som får vara administratörer.

Digital körjournal
Få full koll på företagets alla fordon med hjälp av vår digitala körjournal. Alla resor registreras automatiskt och du kan se var alla fordon är, i realtid. Översikter, rapporter och underlag kan du ladda ner eller skicka till din mejl med ett knapptryck och all dokumentation följer givetvis Skatteverkets krav.
Vill du veta mer? Klicka här
Ni väljer vägen framåt
Oavsett vilken typ av verksamhet ni har, stor eller liten, enkel eller komplex, så hjälper vi er att hitta en lösning som passar just er, utifrån era önskemål och förutsättningar.
Anpassning
Eller vill ni skräddarsy en lösning som passar era rutiner, begrepp och arbetssätt?

Vi pratar med era system, så att ni slipper
En integrationskoppling gör arbetet enkelt och sparar massa tid åt dig i slutändan. Vi har lång erfarenhet av att integrera med de största leverantörerna på marknaden och hjälper dig hela vägen i mål.