Enkelt för alla
Du och din personal får alla verktyg ni behöver i er telefon, surfplatta eller dator.
Ligg steget före
Alla kostnader samlade på ett ställe, så att du slipper leta papper i slutet på månaden.
Bättre lönsamhet
Följ upp ekonomi och resultat för att kunna skruva på siffrorna inför nästa projekt.
En smidigare dag på jobbet
Vardagen för dig som målare innebär mycket arbete med att förbereda, måla och städa upp efter jobbet. Utöver det operativa arbetet tillkommer vanligtvis massor med administration, bland annat med fakturor, offerter, tidrapporter och materialförbrukning från personalen samt utlägg som gjorts.
Trinax Tid- och projekt hjälper dig som målare att hålla ordning på era projekt och aktiviteterna i de projekten på en samlad plats. Du kan hantera alltifrån signering av affärskontrakt, rapportering, budget och materialbehov till kommunikation med kollegor och kunder. En effekt av ordning och reda är ofta att kundtillfredsställelsen ökar genom bättre kommunikation och en enklare planering av jobben. I slutändan leder det till fler uppdrag och en smidigare vardag.
Populära tillval
Med baspaketet som grund kan ni skala upp systemet i takt med att verksamheten växer och bygga vidare med tillval som passar just er.
Egenkontroller/ChecklistorTidplanKMADokumentmallar Fritt antal adminsDigital körjournal
Egenkontroller/Checklistor
Visst är det störande när rutiner inte följs? Med Egenkontroller/Checklistor skapar du snabbt kontrollpunkter och checklistor för dina anställda så att inga arbetsuppgifter faller mellan stolarna.
Tidplan
En enkel planering kan göra stor skillnad. Med Tidplanen säkerställer du att projektets aktiviteter fortlöper som tänkt. Varför inte dela med dig av projektplanen till dina kunder eller visa upp den på en tv i fikarummet?
KMA
Visst är det värsta som finns att göra samma sak två gånger? Du kan spara massvis med tid genom att skapa KMA-mallar som du kan återanvända för alla dina projekt. Du kan dessutom beställa ett paket med hundratals färdiga avtalsmallar som vår parter Freja Partner håller uppdaterade åt dig.
Dokumentmallar
Få tillgång till över hundra dokumentmallar som ni enkelt gör till era egna genom att ersätta företagsvariabler. Juristbyrån Freja Partner kvalitetssäkrar dokumenten, håller mallarna uppdaterade och tillhandahåller nya när lagkrav träder i kraft.
Fritt antal admins
Styr enkelt vad dina anställda ska få tillgång till i verktyget – från att rapportera tid till att sköta ekonomi. Sätt upp roller med olika behörighet och välj fritt hur många som får vara administratörer.

Digital körjournal
Få full koll på företagets alla fordon med hjälp av vår digitala körjournal. Alla resor registreras automatiskt och du kan se var alla fordon är, i realtid. Översikter, rapporter och underlag kan du ladda ner eller skicka till din mejl med ett knapptryck och all dokumentation följer givetvis Skatteverkets krav.
Vill du veta mer? Klicka här
Ni väljer vägen framåt
Oavsett vilken typ av verksamhet ni har, stor eller liten, enkel eller komplex, så hjälper vi er att hitta en lösning som passar just er, utifrån era önskemål och förutsättningar.
Anpassning
Eller vill ni skräddarsy en lösning som passar era rutiner, begrepp och arbetssätt?

Vi pratar med era system, så att ni slipper
En integrationskoppling gör arbetet enkelt och sparar massa tid åt dig i slutändan. Vi har lång erfarenhet av att integrera med de största leverantörerna på marknaden och hjälper dig hela vägen i mål.