Enkelt för alla

Du och din personal får alla verktyg ni behöver i er telefon, surfplatta eller dator.

Ligg steget före

Alla kostnader samlade på ett ställe, så att du slipper leta papper i slutet på månaden.

Bättre lönsamhet

Följ upp ekonomi och resultat för att kunna skruva på siffrorna inför nästa projekt.

En smidigare dag på jobbet

För dig i mark- och entreprenadbranschen är en vanlig dag på jobbet fylld av tunga, större arbetsuppgifter såsom grävning och arbete med infrastruktur. Det kan vara en svår balansgång att ha kontroll över projekten och att samtidigt ha en effektiv planering och samordning för att undvika förseningar och öka produktiviteten när arbetet är stressigt och hektiskt.

Trinax Tid & Projekt hjälper dig att hålla koll på deadlines och övervaka era projekt. Det hjälper dig också att snabbt och enkelt kunna få kontroll över anställdas arbete men även er maskinpark, oavsett om ni använder resurserna själva eller om de hyrs ut till kund. Det gör att du kan vara trygg i att du får ut mesta möjliga av den tid som du och din personal lägger och du får samtidigt en tydlig uppföljning och rapportering av intäkter och nyttjade timmar för era maskiner.

Bild på två personer som inspekterar markarbete

Populära tillval

Med baspaketet som grund kan ni skala upp systemet i takt med att verksamheten växer och bygga vidare med tillval som passar just er.

Egenkontroller/Checklistor Avvikelser & tillbud Tidplan Dokumentmallar Fritt antal adminsTrinax Körjournal

Bild på tillvalet Egenkontroller/Checklistor

Egenkontroller/Checklistor

Visst är det störande när rutiner inte följs? Med Egenkontroller/Checklistor skapar du snabbt kontrollpunkter och checklistor för dina anställda så att inga arbetsuppgifter faller mellan stolarna.

Bild på tillvalet Avvikelser & Tillbud

Avvikelser & tillbud

Att säkerställa att ni har en trygg rutin för att rapportera eventuella avvikelser och tillbud kan rädda många farliga situationer från att uppstå. Det är viktigt att det är enkelt och lättillgängligt att skapa en rapport precis när situationen uppstår. Därför finns rapporteringen givetvis både i mobil och dator och den landar hos rätt person direkt den fyllts i.

Bild på tillvalet Tidplan

Tidplan

En enkel planering kan göra stor skillnad. Med Tidplanen säkerställer du att projektets aktiviteter fortlöper som tänkt. Varför inte dela med dig av projektplanen till dina kunder eller visa upp den på en tv i fikarummet?

Bild på tillvalet Dokumentmallar

Dokumentmallar

Få tillgång till över hundra dokumentmallar som ni enkelt gör till era egna genom att ersätta företagsvariabler. Juristbyrån Freja Partner kvalitetssäkrar dokumenten, håller mallarna uppdaterade och tillhandahåller nya när lagkrav träder i kraft.

Bild på tillvalet Fritt antal admins

Fritt antal admins

Styr enkelt vad dina anställda ska få tillgång till i verktyget – från att rapportera tid till att sköta ekonomi. Sätt upp roller med olika behörighet och välj fritt hur många som får vara administratörer.

Bild på tillvalet Trinax Körjournal

Trinax Körjournal

Få full koll på företagets alla fordon med hjälp av vår digitala körjournal. Alla resor registreras automatiskt och du kan se var alla fordon är, i realtid. Översikter, rapporter och underlag kan du ladda ner eller skicka till din mejl med ett knapptryck och all dokumentation följer givetvis Skatteverkets krav.

Vill du veta mer? Klicka här

Se paket & priser

Ni väljer vägen framåt

Oavsett vilken typ av verksamhet ni har, stor eller liten, enkel eller komplex, så hjälper vi er att hitta en lösning som passar just er, utifrån era önskemål och förutsättningar.
 

Standard

Vill ni komma igång snabbt för att byta papper och penna mot laptop och mobil?

Boka demo  

Anpassning

Eller vill ni skräddarsy en lösning som passar era rutiner, begrepp och arbetssätt?

Kontakta oss  

Sebastian Thekkethala

Vi pratar med era system, så att ni slipper

En integrationskoppling gör arbetet enkelt och sparar massa tid åt dig i slutändan. Vi har lång erfarenhet av att integrera med de största leverantörerna på marknaden och hjälper dig hela vägen i mål.

Fortnox

Visma

Hogia

Kontek

Se alla integrationer

Vanliga frågor & svar

Är Trinax Tid & Projekt ett bra verktyg för entreprenadbranschen?

Ja, det tycker både vi och våra kunder. Utöver den kompletta uppsättningen med funktioner som följer med från start, erbjuder vi både branschanpassade tillval och möjligheten att skräddarsy verktyget helt efter er verksamhet.

Vad ingår i tillvalet Avvikelser & Tillbud?

I tillvalet Avvikelser & Tillbud ingår allt ni behöver för att säkerställa en trygg rutin för att rapportera eventuella avvikelser och tillbud. Era användare kan snabbt och enkelt skapa en rapport när och där en situation uppstår och vald mottagare får rapporten direkt.

Är det smidigt att skicka offerter i verktyget?

Att skapa, skicka och hantera offerter i Trinax Tid & Projekt är snudd på ren njutning. Du skapar snabbt snygga och proffsiga offerter som kunden accepterar eller nekar digitalt. En accepterad offert skapar automatiskt upp ett projekt som ni kan börja jobba mot direkt. Du hör ju.

Vad kostar Trinax Tid & Projekt?

Vårt kompletta projektverktyg kostar från 595 kr/mån. Då ingår en användare och allt du behöver för att ta dig från offert till faktura. En extra användare kostar 149 kr/mån och du får rabatt vid 10, 20 och 50 användare. Våra tillval kostar från 79 kr/mån. Se våra paket och priser.

Jag har bestämt mig. Hur kommer jag igång?

Kul! Först bokar du in en demo där du får kika och känna på verktyget, det gör du här. Din demo har du tillgång till i 14 dagar, helt kostnadsfritt. Är du nöjd med demon kommer din kontaktperson hjälpa dig igång med verktyget och guida dig in i den underbara världens som är Trinax Tid & Projekt.