Ansvarig för Mötesbokning – Innesälj

Var med och forma framtiden för vårt innesäljteam i Trollhättan

Ansök nu!

Om tjänsten

Anställningsform
Tillsvidare

Arbetstider
Mån-Fre: 08.00 - 17.00

Lön
Fast och rörlig lön

Arbetsort
Trollhättan

Rollen som Ansvarig för Mötesbokning – Innesälj

I rollen kommer du att spela en central roll i att forma framtiden för vårt innesäljteam. Denna position är en viktig del i vår fortsatta utveckling, där du kommer att ansvara för att öka volymen av bokade möten, skapa effektiva rutiner och uppföljningsstrategier, samt att i framtiden leda och utveckla en växande grupp av innesäljare, samtidigt som du är resultatinriktad och arbetar till stor del operativt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar

  • Utveckling och implementering av strategier för mötesbokning som ökar försäljningsvolymen.
  • Operativt arbete med att boka möten och säkerställa kvaliteten på de möten som bokas.
  • Skapa och utveckla rutiner för effektiv uppföljning och kundengagemang.
  • Bidra till utvecklingen av en framtida innesäljgrupp genom att identifiera behov och möjligheter.
  • Rapportera direkt till försäljningschefen med regelbundna uppdateringar och resultat.

Vem är du?

  • Du har tidigare erfarenhet av att ansvara för en försäljningsavdelning och kan visa på mätbara resultat från ditt arbete.
  • Du har en stark förmåga att organisera, planera och prioritera i en snabbt föränderlig miljö.
  • Du är en naturlig kommunikatör och har lätt för att skapa och underhålla relationer.
  • Du är självgående med en stark drivkraft att uppnå och överträffa satta mål.
  • Flytande svenska i både tal och skrift är ett krav.

Vi erbjuder

  • En unik möjlighet att vara med och forma innesäljorganisationen inom ett växande mjukvaruföretag.
  • En dynamisk arbetsplats med korta beslutsvägar och högt i tak.
  • Konkurrenskraftig lön med möjlighet till bonus baserat på prestation.
  • Möjlighet till personlig och professionell utveckling.

Till alla våra medarbetare erbjuder vi även

  • Gratis kaffe och frukt
  • Utbildning och kompetensutveckling
  • Teambuilding
  • Gemensamma aktiviteter
  • Tjänstepension
  • Sjukvårdsförsäkring
  • Träning på arbetstid
  • Möjlighet att växa inom bolaget

Om Trinax AB

I över 10 år har vi sparat tid åt Sveriges hantverkare via vårt projektverktyg Trinax Tid & Projekt. Vi gör det enkelt att tidrapportera och arbeta med projekthantering, oavsett om du är på kontoret eller ute på fält. Genom en effektiv och helt digital arbetsprocess hjälper vi till att få ordning och reda bland alla projekt, anställda, fakturor och kundkontakter. I slutändan innebär det massor med sparad tid och mindre onödiga kostnader för våra kunder.

Vi är ett innovativt och växande bolag med branschens bästa kollegor. Med ett gediget utbud av såväl egna produkter som tjänster inom IT och systemutveckling erbjuder vi våra kunder digitala helhetslösningar. Under de senaste åren har vi uppnått tillväxt i raketfart och fått utmärkelsen som ett gasellföretag fyra år i rad; 2019, 2020, 2021 och 2022! Hösten 2020 expanderade vi vår verksamhet genom att öppna ett nytt kontor i Oslo.

Balansen mellan arbete och fritid är viktig för oss. Det ska vara roligt att vara på jobbet och vi arbetar därför kontinuerligt med att skapa en arbetsplats som våra medarbetare uppskattar att vara en del utav. Förutom att vi har ett intressant förmånspaket är vi duktiga på att anordna aktiviteter som afterwork, biljardturneringar, träningspass och personalaktiviteter.

Vårt kontor hittar du strax intill Trollhättans centrum – här arbetar i dagsläget 27 stycken anställda uppdelat på programmerare, designers, tekniker, projektledare, säljare och testare tillsammans i en kreativ och öppen miljö.

Eftersom tjänsten har sin huvudsakliga placering i Trollhättan bor du inom lämpligt avstånd.

 

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansökan görs via formuläret som du hittar när du klickar på knappen här nedanför.

Intervjuer sker löpande och vid intresse rekommenderar vi dig därför att skicka in din ansökan omgående.

Ansök nu!

Markus Karlén

Ansökan görs via knappen "Ansök nu!". Vid frågor om tjänsten kontakta mig eller maila jobb@trinax.se. Rekrytering sker fortlöpande.

Markus Karlén