Trinax söker
Teknisk kundsupport

Vi på Trinax letar efter en 2nd-line support med utvecklarbakgrund som vill arbeta nära våra kunder och hjälpa dem när det verkligen gäller.

Vi är väldigt stolta över vår uppskattade support där vi gärna gör det lilla extra och ser till att kunderna alltid får snabb och proffsig stöttning om något skulle gå fel.

Ansök nu!

Anställningsform
Tillsvidare

Arbetstider
Mån-Fre: 08.00 - 17.00

Lön
Fast lön

Arbetsort
Trollhättan

Rollen som 2nd-line support

Som 2nd-line support hos oss blir du länken mellan kundens utmaningar och våra tekniska lösningar. Din vardag består av:

  • Felsökning i kod och databas
  • Djupare teknisk analys när 1st-line inte räcker till
  • Att bidra till utvecklingen av våra system genom att förstå och återkoppla kundernas behov
  • Samarbete både med den interna och konsultinriktade produktutvecklingen
  • När det saknas uppgifter i supporten kommer du också att stötta testavdelningen med att skapa automatiserade tester och att utföra kundspecifika testinsatser.

Du kommer snabbt in i hetluften, men får alltid stöd från dina kollegor. Hos oss är teamet lika viktigt som tekniken, vi hjälper varandra att lyckas.

Eftersom tjänsten har sin huvudsakliga placering i Trollhättan bor du inom lämpligt avstånd.

Vem är du?

Vi tror att du trivs med att:

  • Ge våra kunder bästa möjliga service
  • Förklara tekniska lösningar på ett pedagogiskt sätt
  • Gräva i kod och databaser för att hitta buggar och lösningar
  • Arbeta både självständigt och i team
  • Utvecklas och lära dig nytt i vardagen

Vi ser gärna att du har

  • Grundläggande kunskaper i PHP, MySQL, HTML, CSS, JavaScript
  • Vana av att felsöka i databaser och koda enklare fixar
  • Erfarenhet av versionshantering (t.ex. GIT)
  • Flytande svenska i tal och skrift

Högskoleutbildning är meriterande, men viktigast är ditt intresse för teknik, din vilja att lösa problem och vilja att alltid hjälpa kund på ett bra och pedagogiskt sätt.
 

Varför Trinax?

Vi är ett innovativt och snabbväxande mjukvaruföretag med bas i Trollhättan. Med våra egenutvecklade produkter, kompletterande tjänster och ett starkt kundfokus har vi blivit Gasellföretag fyra år i rad. Vi en stark position på marknaden för digitalisering av byggbranschen och är nu inne i en tillväxtfas där vi utökar teamet ytterligare för att säkerställa att våra kunder får bästa möjliga upplevelse och hjälp.

Vi erbjuder

  • En spännande möjlighet att få vara med och utveckla kundservicen inom ett växande mjukvaruföretag.
  • En dynamisk arbetsplats med korta beslutsvägar och högt i tak.
  • Möjlighet till personlig och professionell utveckling.
  • En stark företagskultur och trevliga kollegor som gärna hittar på saker tillsammans.

Till alla våra medarbetare erbjuder vi även

  • Utbildning och kompetensutveckling
  • Sjukvårdsförsäkring
  • Tjänstepension
  • Träning på arbetstid
  • Teambuilding
  • Gemensamma aktiviteter
  • Möjlighet att växa inom bolaget
  • Gott kaffe och färsk frukt

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansökan görs via formuläret som du hittar när du klickar på knappen här nedanför. Intervjuer sker löpande och vid intresse rekommenderar vi dig därför att skicka in din ansökan omgående.

Ansök nu!