Vi använder cookies för att din upplevelse av webbplatsen ska bli bättre. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du våra cookies. Läs mer om cookies. Jag förstår
support@trinax.se 0520-188 99 Support
Använd menyn till vänster för att läsa mer om våra produkter.
Pris från: 9 990 kr
Enkelhet är det absolut viktigaste vid administration. Därför har vi utvecklat ett tid- och projekthanteringssystem för helt vanliga människor, oavsett bransch och arbetssätt.
Pris från: 239kr/mån
Lämna den manuella hanteringen av pärmar och papper bakom er. Njut av ett skräddarsytt system med kunder, offerter, ordrar och dokument på ett och samma ställe!
Pris: 5000:- + 1 295:-/mån
Med Trinax webshop får du en vacker shop med en design som är framtagen just för dina behov. Shopen fungerar alltid lika bra på mobiler som på dator.
Pris: 199:-/mån + 69:-/mån/anv
Samla dina anställdas schema och ge de åtkomst till personliga arbetskalendrar i vår molnbaserade applikation. I ett användarvänligt gränssnitt administrerar du enkelt dina anställdas timmar och har full koll på hur många arbetade timmar som spenderats.
Pris: 4 990:- + 99:-/mån
Marknadens enklaste personalliggare för frisörer, restauranger och verkstäder som klarar Skatteverkets alla krav och regler. Stämpla in från alla enheter - var du än är.
Pris: 8 495 kr
Marknadens enklaste personalliggare för byggbranschen som klarar Skatteverkets alla krav och regler. Stämpla in från alla enheter - var du än är.
Pris: 1 990:- + 449:-/mån
Alla händelser sparas på samma ställe, och du kan enkelt sköta allt som krävs i arbetsdagboken enligt AB04. Egenkontroller & Checklistor ingår!
Pris: 1 990:- + 349:-/mån
Med Trinax Digitala Checklista kan ni enkelt skapa olika egenkontroller och checklistor för att er personal att göra på utvalda projekt
Pris från: 299:-/mån
Enkelhet är det absolut viktigaste vid administration. Därför har vi utvecklat ett tidrapporteringssystem för helt vanliga människor, oavsett bransch och arbetssätt.
Minimera det manuella arbetet och få full koll på era bokningar. Ni och era kunder kommer åt den molnbaserade kalendern dygnet runt från alla enheter.
Glöm pärmar och papper, låt användarna få en enkel överblick och tillgång till att signera er personalhandbok.
Pris: 4 990:- + 499:-/mån
Trinax Besökssystem är användarvänligt och effektivt – både för dig och besökaren. Med ett flertal behjälpliga funktioner får du snabbt information som förenklar i en vardag fylld med trevliga möten.
Med våra integrationstjänster har vi möjlighet att koppla samman alla tänkbara program och system enligt dina önskemål.
Prova hur enkelt det kan vara att spara tid - vi erbjuder 2 veckors gratis testperiod på våra system. Kontakta oss så hjälper vi dig att komma igång!
Produkt * (Välj produkt) Tid- och projekthantering Personalliggare Personalliggare Bygg Arbetsdagbok & Projekthantering Digital Checklista Webshop CRM Digital Personalhandbok Schemaläggning & Stämpelklocka
Namn *
E-postadress *
Telefonnummer *
Företag *
Meddelande
Hur vi behandlar dina personuppgifter är viktigt för oss eftersom vi vet att det är viktigt för dig. I vår policy för personuppgifter kan du läsa hur denna hantering sker.
Jag har läst och godkänner personuppgiftspolicyn
Skicka