CRM
Funktioner som alltid ingår
Orderhantering & försäljningsstatistik
Du kan skapa precis hur många produkter du vill och prissätta dem med önskad enhet. Genom att sätta in- och utpriser får du dessutom vinsten automatiskt uträknad vid skapandet av varje order. Med dubbla knappar för klarmarkering och fakturering blir det lätt att följa förloppet och få en bra översikt.
När det sedan blivit dags att summera året har du statistik på allt du kan tänkas behöva. Hur många leads har konverterats till kunder? Hur många nya kunder har registrerats? Vad är totalsumman för alla lagda ordrar? Med siffror på både kunder och säljare finns det alltid nya milstolpar att jobba emot.
Intern kommunikation & beredskap
Svårt att nå ut till personalen med information via e-post? Med nyheter direkt på startsidan är det ingen som går miste om viktiga datum. Varje användare har också möjligheten att fylla sin profil med privata telefonnummer och e-postadresser till både sig själv och anhöriga, så att chefen snabbt kan nå rätt personer om en olycka skulle inträffa.
För endast 9 kronor i månaden per användare kan du även administrera företagets personalhandbok direkt i systemet. Med hyperlänkar i innehållsförteckningen blir det lätt att navigera till det avsnitt som blivit uppdaterat. Du kan dessutom låsa hela systemet så att personalen inte kommer åt några funktioner förrän de signerat.
Ordning & reda gör kunderna nöjda!
Genom att lagra kunder och leads digitalt hittar du kontaktuppgifter, ordrar och tidigare ärenden på några sekunder. När alla i företaget kan hålla sig uppdaterade med det senaste från kundloggen så minimerar man risken för missförstånd och kan alltid fortsätta konversationen där man slutade sist.
Med vår användarvänliga och responsiva molnlösning har du alltid det du behöver i fickan, oavsett var du befinner dig. Det innebär att du kan effektivisera arbetet och därmed lägga mer tid och energi på leads, prospekt och kunder. Det gör att du säljer mer, till fler.